Jumaat, 29 Ogos 2014

NOVA A2D SKINWHITE

Ramai di antara kita yang inginkan kulit putih kerana apabila berkulit putih kita seolah-olah pakai apa pun kelihatan cantik & menarik. Di bawah adalah makanan yang mampu untuk menjadikan kulit kita semakin cerah dan putih dari hari ke sehari.

a) VITAMIN C

Vitamin C berupaya untuk mencerah & melembutkan kulit. Ini kerana, dengan memakan Vitamin C sekurang-kurangnya 250mg sehari, ianya berupaya untuk memelihara & merangsang penghasilan KOLAGEN serta GLUTATHIONE semulajadi yang terhasil dari dalam tubuh kita. Anda boleh mengambil vitamin C dengan memakan buah-buahan atau ambil terus dari produk supplement. Jika anda ambil dari buah-buahan contohnya buah oren, anda terpaksa makan 7 biji buah oren untuk mendapat 50mg Vitamin C. So untuk dapatkan 250mg sehari, anda kena makan 35biji buah oren sehari untuk mendapat sekurang-kurangnya 250mg. Payah bukan, so untuk memastikan tubuh mendapat dos vitamin C mencukupi, lebih eloklah terus makan produk supplement di samping mengamalkan pemakanan buah-buahan.

b) VITAMIN E

Vitamin E bukan sahaja berupaya untuk mencerahkan kulit, tetapi ia berupaya untuk melicinkan kulit, mengurangi masalah jerawat, jeragat,pigmentasi & luka. Di sebabkan Vitamin E larut di dalam lemak, ia tidak mudah hilang dari tubuh. Ia berupaya menyerap di dalam lemak-lemak di dalam tubuh manusia dan kemudiannya di simpan di bawah kulit manusia. Oleh yang demikian, ia berupaya untuk merawat masalah-masalah pada kulit kita dengan mudah.

c) L- GLUTAHIONE

L- Glutathione merupakan hasil sintesis daripada Asid Amino. Glutathione boleh terhasil secara semulajadi dari dalam tubuh manusia namun begitu semakin hari kita akan semakin berusia. Faktor peningkatan usia akan menyebabkan tubuh menghasilkan kurang glutathione. Glutathione sangat penting untuk memutihkan kulit & memudarkan tona hitam kerana glutathione mampu untuk menghalang enzim Tyrosinas daripada menghasilkan melanin gelap pada kulit kita. Oleh itu, kita sangat disarankan untuk mengambil supplement L-Glutathione. Di samping itu, untuk mengambil supplement L-Glutathione, kita di anjurkan untuk mengambil sekali dengan Vitamin C dalam dos yang tinggi. Ini kerana Vitamin C akan membantu L-Glutathione diserap ke dalam badan dengan MAKSIMA. (Makan 1 kg L-Glutathione tanpa ambil vitamin C pun xboleh jugak sebab takut gluta tu langsung tak menyerap dalam badan dan terbuang sahaja. Sebab tu kena ambil sekali dengan Vitamin C dan Vit E).

d) KOLAGEN

Kolagen boleh terhasil secara semulajadi dari dalam tubuh manusia namun begitu semakin hari kita akan semakin berusia & kolagen mula berkurangan. Kolagen sangat penting bagi mengekalkan keanjalan kulit, mengurangkan kedutan, menguatkan otot & sendi, menguatkan tulang, rambut serta kuku. Untuk daya serapan yang tinggi kita di syorkan mengambil KOLAGEN TERHIDROLIS kerana micron kolagen terhidrolisis lebih kecil berbanding KOALGEN ASLI (pure). KOLAGEN TERHIDROLIS kebiasaannya micronnya hanyalah 5000 sahaja berbanding kolagen asli sekitar 36000. Apabila micronnya kecil, ia dengan mudah diserap masuk ke dalam tubuh. (Sekiranya anda mengambil kolagen asli (pure) anda mestilah mengambil dos vitamin c yang tinggi bagi tujuan membantu penyerapan kolagen tersebut ke dalam tubuh, jika tidak mungkin kolagen tersebut tidak berjaya di serap.)

e) BIJI ANGGUR / GRAPE SEED

Biji Anggur bersifat ANTI-UV. Ia berupaya untuk menghalang sinaran matahari daripada memasuki kulit dan menjadikan kulit kita rosak & bertompok hitam. Estrak biji anggur juga berperanan dalam mengurangkan masalah pigmentasi pada kulit, menggalakkan penghasilan kolagen dan memelihara elastin kulit.

f) BETIK

Buah betik juga berupaya untuk memutihkan kulit. Ini kerana enzim papain di dalam buah betik berupaya untuk memudarkan tona kulit supaya menjadi lebih cerah & ianya juga mengurangkan masalah jerawat & jeragat. Sebab itulah banyak produk pemutihan menggunakan buah betik.

Sekarang, anda tidak perlu menelan berpuluh-puluh biji buah oren sehari, mengopek berkilo-kilo buah anggur untuk mengumpul bijinya, memakan buah betik berkilo-kilo sehingga termuntah & meratah ikan-ikan untuk mendapatkan sumber kolagen. Kini, hanya di dalam sebotol NOVA A2D SKINWHITE anda berupaya menikmati MAKANAN YANG BOLEH MEMUTIHKAN KULIT di atas tanpa perlu bersusah-payah & mengeluarkan belanja yang besar.

Di samping itu, kami juga memberi PERCUMA SEBOTOL VITAMIN C 30 BIJI sebagai EXTRA bagi KEPERLUAN ANDA SELAMA SEBULAN memandangkan peranan Vitamin C yang merupakan AGEN TERPENTING di dalam proses pemutihan kulit. So apa tunggu lagi, jom dapatkan NOVA A2D SKINWHITE sekarang! Sementara Stok masih ada..

whatap 0179736625 sms 0148266328 http://tinyurl.com/k7avnbq

Tiada ulasan: